آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
نتایج کامل اسمکدان 16 ژوئن 2023
  • بازدید : (779)

WWE SmackDown Live Spoilers for 2/18/2022


نتایج کامل اسمکدان 16 ژوئن 2023

متن در ادامه مطلب


رینز همراه هیمن و سیکوا وارد پارکینگ میشه. گزارشگر راجب جی از رینز سوال میکنه. رینز فقط از گروهش میخواد که او رو همراهی کنند.


سری مسابقات تیمی برای مشخص شدن حریفان زین و اونز برای کمربند تیمی:


استریت پروفیتز مقابل براولینگ

شیمس با اجرای بروگ کیک بر روی داوکینز، موفق شد او رو کاور کنه.

تیم استریت حذف شد


تیم او سی مقابل براولینگ

اندرسون از گلووز تگ گرفت اما شیمس روی او هم بروگ کیک زد و پینش کرد

تیم او سی حذف شد


ویلد و دل تورو مقابل براولینگ ( ویلد و تورو از گروه اسکوبار هستند)

هلند یک کیک به ویلد زد. او بعدش روی دل تورو اسلم زد و کاورش کرد


تیم ویلد و تورو حدف شد


تیم هیت رو مقابل براولینگ

فایو دولا به رینگ برگشت اما از شیمس بروگ کیک رو دریافت کرد. هلند کشتی گیر قاونی رنیگ بود و فایو دولا رو پین کرد

هیت رو حذف شد


براولینگ مقابل پریتی دیسلی

پرنس از ویلسون تگ گرفت اما شیمس متوجه نشد. شیمس ویلسون رو کاور کرد اما پرنس اومد و بهش لگ دراپ زد. پرنس شیمس رو پین کرد

برنده نهایی :پریتی دیسلی


زین و اونز میان و زین میگه به تیم دیسلی تبریک میگم. انتظار نداشتم شما ببرید. زین بعدش به طولانی شدن جشن پیروزی دیسلی اشاره میکنه و میگه دیگه بهتره برید. پرنس از تیم دیسلی میگه با اینکه ما مسابقه دادیم، اما از شما سرحالتریم. ویلسون از تیم دیسلی میگه وقتی ما کمربند تیمی رو ببریم، مدت بیشتری رو برای جشن سوا میکنیم. اونز عصبانی میشه و میگه گمونم بهتره برم این تیم دیسلی رو کتک بزنم. زین میگه بزن بریم. سی ام پانک نیوز. اونا به طرف رینگ میرند و تیم دیسلی از رینگ بیرون میرند.


در پشت صحنه هیمن از رینز میپرسه که ایا با جی حرف زدی؟ رینز میگه نه اما حتی اگر او رئیس گروه بشه، بازم همه سراغ من میان. منتها بهتره بریم با خود جی حرف بزنیم.


زلینا مقابل ایو اسکای

بیلی برای کمک به اسکای کنار رینگ بود. زلینا اسکای رو رول کرد اما نتیجه نگرفت. اسکای که حواسش به خاطر دخالت بیلی پرت شده بود، با دوستش شروع به بحث کرد. زلینا به اسکای 619 زد و کاور کرد

برنده زلینا

 

بیانکا سراغ پیرس میره و میگه من سعی کردم به روش قانونی برای مصاف در برابر اسکا موقعیت بگیرم. منتها تو کاری برام نکردی. پس مجبورم به روش خودم به هدفم برسم.


ایو اسکای در پشت صحنه با بیلی بحث میکنه. شوتزی میاد و میگه اگر بیلی دخالت نمیکرد، ایو الان در مصاف مانی این بنک بود. بیلی میگه تو دخالت نکن. شوتزی میگه اگر اینقدر اعتماد داری، پولهات رو در مصاف مانی این د بنک شرط بندی کن. اسکای میگه بیلی این پیشنهاد رو قبول میکنه. شوتزی میره تا در موردش با پیرس هماهنگ بشه.


میزد گرد والر

والر از استقبال خوب مردم از برنامه خودش در محیط مجازی حرف میزنه و بعدش شارلوت رو به عنوان مهمان دعوت میکنه. والر از او میپرسه ایا میتونی برای بار پانزدهم قهرمان بشی. شارلوت میگه من برای 16 بار هم میتونم قهرمان بشم. بیانکا میاد و دنبال مسابقه با اسکا هست. شارلوت میگه اگر مبارز میخواهی، بیا جلو. فلیر به اتفاقات اخیری که در کریرش افتاده مرور میکنه و میگه من بدون کمربند هم قهرمان هستم. اما تو چی؟

بیانکامیگه من طولاترین رکورد حفظ کمربند زنان رو در دوران جدید دارم. لازم نبود که مثل تو 14 بار قهرمان بشم. من میرم و مسابقه برای کمربند رو  بالاخره میگیرم.


هیمن سراغ جی میره و میگه از اینکه حقیقت رو در اسمک قبلی بهت گفتم متاسفم. همچنین متاسفم که جیمی تو رو زد. او رینز رو هم زده و به تو هم حمله کرده. این یعنی حسادت. تو لایق همچو رفتاری نیستی.


میا ییم و استایلز مقابل کایرون کراس و اسکارلت

استایلز توی رینگ بود که اسکارلت اومد تا حواسش رو پرت بکنه. ییم با اسکارلت درگیر شد. کراس روی ایجی کراس جکت و کراس همر زد. بعد فیس فیرست رو اجر اکرد و رفت برای کاور

برنده کراس و اسکارلت


هیمن پیش رینز و سولو میره و سرش رو به نشانه تردید تکان میده. بعدش میره. سولو از رینز میپرسه ایا میخواهی این مشکل رو حل کنیم. رینز میگه فعلا وقت داریم.


کامرون گریمز در پشت صحنه میگه فعلا در اسمک بهش خوش گذشته و خوش شانس بوده. کوربین ناگهان بهش حمله میکنه و میگه دوران خوش شانسی تو تمام شد.


ری مستریو به رینگ میاد و میگه من در دوران فعالیتم افتخارات زیادی داشتم منتها حالا میخواهم از گروه خوبی مثل ال دبلیو او حرف بزنم. او گروه اسکوبار رو معرفی میکنه و مدعی هست که اسکوبار اقای مانی دبنک خواهد بود. اسکوبار میاد و میگه من خیلی تلاش کردم و برای بردن مانی این دبنک اماده هستم. سی ام پانک نیوز. منتها میخوام چیزی به ری بگم.

اسکوبار از ری تشکر میکنه که بهش انگیزه و امید میده. او عملکرد ری رو تحسین میکنه و بغلش میکنه.

ناگهان لانایت میاد به اسکوبار حمله میکنه. اما ری و اسکوبار بهش فینیشر میزنند


اسکوبار مقابل لانایت

لانایت البو زد. او در کاور ناموفق بود. اسکوبار رفت شانه حریف پرید. لانایت چرخید و او رو رول کرد. اسکوبار هم حرکت رو بدل کرد و خود لانایت رو رول کرد و تمام

لانایت بعد مسابقه، اسکوبار رو زد


جی در پشت صحنه به زین میرسه اما حرفی نمیزنند و هر کدوم راه خودش رو میره


رینز همراه سولو و هیمن به رینگ میاد و هیمن از مردم میخواد که رینز و تایید کنند. جی هم میاد و رینز میگه معلوم هست که قراره راجب چی حرف بزنیم. رومن منتظر انتخاب جی هست. جی میگه تو به من بگو قراره هیمن رئیس باشه یا من.

رینزمیگه همین مشاور دانای ما هست. او کمک کرد تا به سرزمین موعود برسیم. قرار هست تو هم ما رو در این سرزمین نگه داری. هیمن برای موفق شدن تو داره روی تو کار میکنه. رینز سخت کوشی و برابری رو قانون گروه میدونه و میگه البته تو هنوز رهبر گروه نیستی. مشکل ما هم هیمن نیست. بلکه جیمی هست. تو باید از او مستقل بشی.

جیمی وارد میشه. او به جی میگهنمشکل ما، پسرعموی ما هست. تو اصلا به حرفهایی که رینز میگه باورداری؟ رینز میگه فراموش نکن که به لطف من بود که به مسابقات مهم رسیدید. شما در ده سال قبل کاری نکردید اما من بهتون مسابقات مهم دادم. من جی رو به اوج میرسونم اما جیمی مثل لنگر او رو پایین میکشه. جی نمیتونه که همزمان هم رئیس باشه و هم برادر دوقلو. وقتی پیشنهاد دست راستی خودم رو به جی دادم، فقط جیمی بود که جوش اورد. جی از جیمی میپرسه تو واقعا مخالف رسیدن من به اون موقعیت هستی. جیمی میگه اره. جی میگه پس به تو شک کردم. من مسابقات خوبم رو مدیون رینز هستم. حالا حدس بزن انتخابم چیه.  جیمی میره اما همون لحظه، جی ناگهان به رینز کیک میزنه. سولو میاد با جی درگیر بشه که اوسوز روش حرکت مشترک میزنند و میرند.


پایان


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش