آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
نتایج کامل راو 29 می 2023
  • بازدید : (776)

WWF Monday Night RAW - January 9th, 1995 - Scott's Blog of Doom!


نتایج کامل راو 29 می 2023

متن در ادامه مطلب


ست رولینز به سالن میاد. مردم تشویقش میکنند. او میگه که مسیر طولانی رو برای رسیدن به این نقطه طی کردم. حالا راو یک قهرمان داره که اماده مبارزه هست و برای کمربندش مسابقه خواهد داد.

استایلز میاد و میگه نتونستم تا اسمکدان صبر کنم تا بهت تبریک بگم. او عملکرد رولینز رو تحسین میکنه و میگه کمربند حقت هست. رولینز میگه اونقدرا هم خوب نبودم اما بعد از ضربه تو، بهتر شدم. اونا دست میدند.


گروه روز داوری میان و میگند با این تعارف تیکه پاره کردن حالمون رو به زدید. ریپلی میگه راو دست گروه ما هست و بعد از فروپاشی گروه رینز، ما حرف اول رو خواهیم زد.

روز داوری به برد خودشون مقابل رینز و سیکوا اشاره میکنند و بعدش ریپلی تهدید میکنه که ممکنه روز داوری کمربند رولینز رو ازش بگیره. رولینز باور نداره و ریپلی میگه شاید اون ادم دومنیک باشه.

استایلز میخنده و دومنیک میگه یادت نره تو رو یک بار کتک زدم. استایلز میگه انگار میخواهید ما رو به چالش بکشید. این بحث منجر میشه به ثبت مسابقه تیمی بین استایلز و رولینز در برابر بالور و پریست.


ادام پیرس داره در پشت صحنه تلفنی حرف میزنه. استایلز و رولینز میان و به نظر میرسه که استایلز چندان اماده مسابقه نیست. پیرس ازش میپرسه ایا وسائلت رو برای مسابقه اوردی. ایجی میگه من همیشه اماده هستم. پیرس مسابقه رو ثبت میکنه و به تماس خودش ادامه میده.


ریکوشی مقابل دمیز

دمیز دوبل نی به ریکوشی میزنه. بعدش دی دی تی اجرا میکنه. او در کاور کردن موفق نیست. ریکوشی یک کیک میزنه. او میز رو به کف رینگ میکوبه. او میره روی طناب و شاتینگ استار میزنه و تمام

برنده ریکوشی

 

تریش به رینگ میاد و میگه حرفهای شما برام مهم نیست. من گفتم که بکی رو در چمپیونز شکست میدم و این کار رو کردم. این کاری هست که وقتی ما شماره ی هستیم انجام میدیم. حالا بکی میتونه بره دنبال کارهای خودش. سی ام پانک نیوز. این فرصتی هست تا بقیه هم خودی نشون بدند. مثلا افرادی مثل زویی استارک. من به کمک او نیاز نداشتم. او خودش اومد. تریش زویی رو دعوت میکنه. زویی میاد.


زویی میگه من به اینجا اومدم تا به اوج برسم. من میتونستم مسیر دشواری مثل مسیر بکی رو انتخاب بکنم. اما تصمیم گرفتم با تریش باشم تا پیشرفت کنم. تریش خیلی ناز و مهربون هست و من ازش ممنون هستم. زویی کبودی روی چانه تریش رو میبینه و تریش میگه چیزی نیست. کمی کبود شده. بکی وارد میشه. او به زویی میگه که زندگیت رو داغون میکنم. اما قبلش میخوام مصاف تکرار بشه و تک به تک با تریش مبارزه کنم. بکی با اونا درگیر میشه اما اونا دو نفر هستند و بکی کم میاره.


تگ تیم محلی مقابل ایندوس شر

سانگا یکی از حریفان رو به حاشیه میکوبه. کشتی گیر محلی به یارش تگ میده. سانگا روش سوپلکس میزنه. او چوکسلم رو هم اجرا میکنه و به ویر تگ میده. ویر البو میزنه و حریف رو کاور میکنه

برنده ایندوس شر


زین و اونز میان و میگند ما حس خوبی داریم چون هم برنده شدیم و هم کمربندها پیشمون موند. کاری رو که باید انجام دادیم.  ما شاهد فروپاشی بلادلاین هستیم. زین میگه رینز میتونه افتخاراتی داشته باشه اما یادش نمیره که مقابل ما باخت.


گانتر همراه نوچه های ش میاد و میگه کار شما خوب بود اما کار من ارزش بیشتری داشت چون رکود نگه داشتن کمربند بین قاره ی رو افزایش دادم. اونز عصبانی میشه که گروه گونتر مزاحم شدند. زین جلوی اونز رو میگیره اما به گونتر یاداوری میکنه که نباید در بخش دیگران دخالت بکنه. او میگه شما امشب مقابل الفا اکادمی مسابقه دارید. کایزر میگه شما لایق این رینگ و داشتن کمربند تیمی نیستید. اونز میگه ولم کن ببینم اینا چی میگند. زین مردم رو دعوت به دادن شعار میکنه تا اوضاع بیریخت نشه. کایزر میگه جو گیر نشید کسی به شما توهین نکرده.


الفا اکادمی وارد میشند. گیبل به زین و اونز میگه اگر با ما مشکلی ندارید بزارید ما مسابقه خودمون رو انجام بدیم. اونز میگه خیلی با مزه حرف میزنید. گیبل تشکر میکنه

امپریوم مقابل الفا اکادمی

اوتیس روی کایزر اسپلش میزنه. او کاور میکنه اما وینسی کاور رو میشکنه. اوتیس ویسنی رو بیرون میندازه و گیبل تگ میگیره. دو کشتی گیر کار رو ادامه میدند تا اینکه ویسنی تگ میگیره. او همراه کایزر یک حرکت مشترکرروی گیبل میزنه و کاورش میکنه.

برنده امپریوم


شوتزی و راکوییل در پشت صحنه هستند که گروه بیلی میان و بیلی میگه ما پیروزی خودون رو به داکوتا تقدیم میکنیم. راکوییل میگه اونقدر کارتون خوب بود که به مسابقه برای کمربند تیمی برسید اما بیلی تنها عضو گروه هست که کمربندی نگرفته


مصاف چهار طزرفه تیمی

روندا روزی و بیزلر مقابل دویل و گرین مقابل راکویل و شوتزی مقابل بیلی و اسکای

اسکای روی طناب میره تا یک شیرجه روی بیزلر بزنه. روندا خودش با بیزلر تگ میکنه. شوتزی میاد و روی اسکای پاور بمب میزنه. سی ام پانک نیوز. این بار شوتزی روی طناب میره اما روندا میره سراغش و روش ارم بار میزنه. شوتزی تسلیم میشه.

برنده و قهرمان جدید تیمی: روزی و بیزلر


مک دوناگ مقابل زیگلر

مک دوناگ زیگلر رو به میز میکوبه. بعدش او رو به طرف حاشیه رینگ هل میده. او به زدن زیگلر در ادامه میده و داور بهش هشدار میده. مک دوناگ توجهی نمیکنه و سرش زیگلر رو به پله ها میکوبه. داور مسابقه رو پایان میده

برنده با دیکیو زیگلر


کودی در پشت صحنه هست

کودی به رینگ میاد و میگه من مقابل لزنر باختم چون داور به موقع نرسید. همه فگتند من احمق هستم که با یک دست به مصاف لزنر رفتم اما من زندگی میکنم تا بجنگم. هر چند که بعضی موقعتیها دوباره به دست نمیان. یک کشتی گیر خوب زمانی اینجا بود که میگفت هرگز تسلیم نشو. حالا لزنر به تعطیلات رفته اما من سوالی از او دارم. ما الان یک به یک هستیم. این نتیجه ای هست که لزنر رو راضی بکنه. من یک مسابقه دیگه میخوام و اگر لزنر اماده باشه میخوام انجام بشه.

کودی میگه لزنر کارهای بزرگی کرده. او انقدر وحشی بود که دستم رو بکشنه اما میخوام بدونم اونقدر مرد هست که دوباره با من مسابقه بده. اگر قبول نکنه یعنی از من میترسه.


ریدل در پشت صحنه داره راجب مصافهای چمپیونز نظر میده که گونتر میاد و برای مصاف در مانی این دبنک او رو به چالش میکشه و میگه زدن تو برام سرگرم کننده ست.


روندا و بیزلر در پشت صحنه بابت بردن کمربند تیمی خوشحال هستند. بیزلر میگه ما این عنوانها رو بردیم چون بهترین هستیم.


ناکامورا مقابل برونسون رد

رد بیرون رینگ بود. ناکا رفت سراغش و بهش کیک زد. ناکا به رینگ برگشت. حریف هم اومد. ناکا بهش کینشاسا زد و رفت برای پین

برنده ناکامورا

 

گزارشگر با گروه روز داوری هست و بابت برد ریپلی در چمپیونز تبریک میگه. ریپلی میگه برای نگه داشتن کمربند نباید بزارم حواسم پرت بشه. گزارشگر بعدش میگه امشب چه کسانی مقابل رولینز و استایلز مسابقه میدند. بالورهنوز تصمیم نگرفته و پریست میگه بهتره گزارشگر بره دنبال کارش.


رولینز و استایلز مقابل بالور و پریست

ایجی به بالور نی زد. رولینز روی بالور سوساید داو زد. ایجی رفت برای اجرای فنومال فوریرم اما پریست از مسیرش کنار رفت. پریست روی استایلز روزارس ادج زد اما در کاور ناموفق بود. رولینز به پریست استامپ زد. بعد خود ست تگ گرفت و پریست رو کاور کرد

برنده استایلز و رولینز


پایان


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش