آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
نتایج کامل اسمکدان 10 مارس 2023
  • بازدید : (904)

wwe-smackdown-logo - WWE News, WWE Results, AEW News, AEW ...


نتایج کامل اسمکدان 10 مارس 2023

متن در ادامه مطلب


نکته:

در سایت منبع نتایج رو خیلی خلاصه نوشته بودند. منم از همون سایت ترجمه کردم.


با مرور به درگیری زین و بلادلاین، برنامه شروع میشه.

هیمن در پارکینگ به استقبال اوسوز میره. جی سراغ رینز رو میگیره و هیمن میگه رینز از کارت راضی هست. جی میگه پس بهش بگو که برگشتم.

 

گزارشگر میاد و از جی درباره راو میپرسه و جی میگه به وقتش دلیل حمله به زین رو توضیح میدم. جیمی میگه بهتره یکی هم از کودی بپرسه که چرا داره در کار بلادلاین دخالت میکنه.


مصاف پنج طرفه برای روشن شدن مدعی کمربند بین قاره ای

مکینتایر مقابل شیمس مقابل کایرون کراس مقابل وودز مقابل لانایت

شیمس رفت به لانایت بروگ کیک بزنه اما مکینتایر سر راهش بود و نشد. شیمس برگشت و به وودز فینیشر زد. مکینتایر هم روی لانایت کلیمور رو اجرا کرد. شیمس وودز رو و درو هم لانایت رو پین کردند و داور هم هر دو رو برنده اعلام کرد.

برنده مکینتایر و شیمس


گزارشگر راجب جی و زین از هیمن میپرسه اما حواس هیمن به کودی رودز در اون حوالی هست. هیمن میگه ما جواب کودی رو به زودی میدیم. وقتی کودی در رسلمنیا در برابر رینز ببازه، فرصت کافی برای شناختن رئیس بزرگ خواهد داشت.


ری مستریو به عنوان هال اف فیمر سال 2023 معرفی میشه


ری مستریو به رینگ میاد. قبل اینکه او حرف بزنه، گروه روز داوری میان. دومنیک میگه باورم نمیشه که کمپانی پدرم رو تقدیر میکنه. پدرم تمام زمانهای خوبی که باید کنارم میبود رو از دست داد چون میخواست که در کمپانی باشه. ریپلی حق داره. من بابت داشتن همچو پدری شرمسارم. تیم دل فانتاسما میان و اسکوبار از بی احترامی دومنیک نسبت به پدرش ناراحته. اسکوبار میگه شاید ری ببخشه اما من تو رو نمیبخشم. او میخواد که با روز داوری مسابقه بده.


روز داوری مقابل تیم دل فانتاسما

متن مسابقه نوشته نشده بود. روز داوری مسابقه رو برد

 

بعد از مسابقه، دومنیک خواست که تنهایی با پدرش حرف بزنه.  او بابت هال اف فیم شدن پدرش شاکی هست و میگه بهتر بود که من پسر ادی گوئرو میشدم. ری میگه بهتره بحث را تمام کنی. دومنیک میگه اگر میتونی بیا من رو بزن. دومنیک برای درگیر شدن تلاش میکنه اما ری میره و میگه من با پسرم نمیجنگم.

شارلوت سراغ پیرس میره و میخواد که برای امشب یک مسابقه براش بزارند


استرومن و ریکوشی مقابل وایکینگ رایدرز

وایکینگها استرومن رو روی میز خرد کردند. ریکوشی روی طناب رفت اما در اجرای 450 ناکام بود. ایوار به ریکوشی اسپنینگ هل زد. ایوار بعدش اسپلش رو اجراکرد و رفت برای کاور

برنده وایکینگها


 گروه امپریوم سراغ پیرس میرند. گانتر میگه فقط یک مدعی برای کمربند بین قاره ای میتونیم داشته باشیم. پیرس میگه قراره مکینتایر و شیمس مسابقه بدند. هر کی برد، حریف تو میشه. مسابقه هم در رسلمنیا خواهد بود.


شارلوت مقابل شوتزی

برای این مصاف هم توضیحی نبود و فقط نوشته بودند که شارلوت برد


بعد مسابقه، ریپلی به شارلوت گفت که من یک چیز مهم رو از تو خواهم گرفت و اون کمربند زنان اسمکدان هست. سی ام پانک نیوز. مردم بوو کردند اما ریپلی توجهی نکرد.


اوسوز به رینگ میان. جی میگه همه میخوان دلیل خیانتم به زین رو بدونند. من میخواستم به خانواده کمک کنم. من مجبور بودم به زین خیانت کنم. جیمی برادرم هست و من نمیتونم تنهاش بزارم. جی بعدش مشکل بلادلاین با زین رو زیر سوال میبره. جیمی میگه ولی اون مشکل دیگه حل شد. حالا باید روی کودی تمرکز کنیم.


 کودی وارد سالن میشه. او میگه کسی از من اسم برد؟ به هر حال مردم نمیخوان حرفهای بلادلاین رو بشوند. اونا نبرد میخوان. جیمی میگه مطمئن باش مثل زین شل و پلت میکنیم. 

کودی اماده دعوا میشه که زین هم خودش رو میرسونه. زین به جی حمله میکنه و بعدش اوسوز علیه کودی و زین دعوا رو ادامه میدند. مامورا میان دخالت میکنند و اوسوز هم کم میارند و عقب میکشند. کودی و زین توی رینگ جشن پیروز ی میگیرند و برنامه تموم میشه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • سینا نصیری گفته: سینا نصیری می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/12/22 و 19:24 دقیقه ارسال شده.

    پس شب من ساعت ۹ فعال میشم تو بیا

    پاسخ :

    باشه ساعت نه هستم

  • سینا نصیری گفته: سینا نصیری می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/12/22 و 10:49 دقیقه ارسال شده.

    سلام مهدی چطوری خوبی. شب تو مسنجر فعال باش

    پاسخ : سلام. متاسفانه لینک مسنجر رو در رایانه قبلی ام از دست دادم. روی سیستم جدید هم نمیتونم پیداش کنم. سعی میکنم از یه چایی یک مسنجر دیگه گیر بیارم
    پاسخ :

    خوب حله بیا

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش