آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
بررسی تایتل رین رومن رینز بخش سوم (آخر)
  • بازدید : (747)
بررسی تایتل رین رومن رینز بخش سوم (آخر)

بررسی تایتل رین رومن رینز بخش سوم (آخر) 

متن در ادامه مطلب



خوب من رو پذیرفتید 

رسیدیم به بخش آخر بررسی تایتل رین رومن رینز و الان به دیگر چیز ها میپردازیم.


بررسی: نقات قوت و نقات ضعف 


خوب رسیدیم به جایی که باید نتیجه گیری نهایی را از تایتل رین او کنیم.

نمی‌دونم طرفدار او هستید یا نه ولی عاقلانه به تایتل رین او نگاه کنید.

همیشه در تاریخ pro wrestling تایتل رین های طولانی لازم هست چرا که این صنعت را واقعی جلوه دهد.

او الان بالای ۷۰۰ روز قهرمان جهان هست و من واقعا اذیت شدم و دوست دارم که او قهرمانی را واگذار کند.

وای که چه بگویم که امید هم چیزی هست.

این جمله بالایی را که نوشتم خیلی ها بهش باور دارند و خود من هم این جمله را قبول دادم.

در دو بخش قبل شخصیت پردازی و پرمو ها و مسابقات را بررسی کردم و حالا میخواهم که یک نتیجه گیری کنیم از بهترین تایتل رین دهه اخیر کمپانی.

نتیجه‌گیری نهایی:


کرونا اومد و رفت تا حدودی ولی رینز قهرمان هست و این حس عجیبی به من میده.

به طور قطع میگم که این شخصیت رینز زیباترین و چیزی نزدیک به شاهکار بود از آن اسپیر به د فیند بگیر تا شکست مکینتایر در سریز تا آن مسابقه زیبا با اونز و تا شکست برایان و ادج رسلمنیا و تا شکست سینا در یک مسابقه بلاک باستری در سامراسلم ۲۰۲۱؛ و همینطور تا ۳ بار شکست دادن لزنر از کرون جول گرفته رسلمنیا و در آخرین مسابقه این دو نفر در سامراسلم که هر چقدر هم از آن مسابقه تعریف کنی کم است.

خیلی تایتل رین دیدیم در این دوران ولی به انصاف که من همچین تایتل رین خوبی در عمرم ندیده بودم.

در کل همه چیز هوایی را که در طول قهرمانی او دیدم نوشتم و عجیب ترین نکته برام این بود که لزنر چه طور ۳ بار به این شخص باخت.

من سامراسلم رو به طور زنده دیدم و بعد از رویداد یک چیزی من را به فکر فرو برد. این که چقدر دلم برای لزنر سوخت و این حس و حال را هیچوقت به هیچ رسلری نداشتم.

فقط برید و ۱۰ دقیقه پایانی را تماشا کنید که چه مسابقه بلاک باستری بود. لازم هست که بگم مایکل کول در حین مسابقه یک جمله زیبا گفت که من دوست دارم اون را برای شما بنویسم و از آن لذت ببرید.

مایکل کول: برای عشق به خدا سریع تر بشمار!

این جمله خطاب به داور بود که سریع بشموره و این جنگ خشن طول نکشه.

اما در پایان باید این را بگم که این جمله را یادتان باشد که تایتل رین رینز جاودانه خواهد شد و بعد از چند سال به خودمان میگوییم که چقدر زود گذشت و چه دورانی بود که: 

۱_کرونا بود و رفت

۲_ وینس مکمن رییس بود و رفت

۳_ آندرتیکر از رستلینگ در مراسم Hall of Fame خداحافظی کرد

۴_ اسکات هال درگذشت

۵_ کودی رز به WWE بازگشت و ما شاهد مسابقات بی نظیر او در مقابل رالینز و همچنین یک ۳ گانه به یادماندنی بودیم

و تمامی این اتفاقات در تایتل رین رینز افتاد.


نقات قوت: 

۱_ شخصیت پردازی به یادماندنی 

۲_ پرمو های زیبا

۳_ زیبا بودن مسابقات

۴_ تم ورود که به شخصیت پردازی کمک کرد

۵_ من را بپذیرید

۶_ به وجود آوردن لحظات به یاد ماندنی

۷_ این که منفور باشی ولی نصف استادیوم تو را تشویق کنند! 


نقات ضعف: 

۱_ ۱۰۰ روز اضافی برای تایتل رین او ( بعد از رسلمنیا او در طی ۱۰۰ روز ۲ دفاع داشت.) 

۲_ شکست دادن چند باره کسانی که جزء اسطوره های این صنعت هستند.( ۳ بار شکست دادن لزنر_ ۴ بار دنیل برایان)


نمره به تایتل رین رینز: 

۹ از ۱۰


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • فربد رومن گفته: فربد رومن می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/05/28 و 13:21 دقیقه ارسال شده.

    اقا متن رو اینجوری نوشتی شاید یه نفر مثل من طرفدار رومن باشه و دوست داشته باشه تا ۵ سال دیگه تایتل رین باشه

  • رضا  گفته: رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/05/26 و 16:01 دقیقه ارسال شده.

    درسته که مکینتایر به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر بعد از کلش ات د کستل میره مرخصی؟
    اگه اینطور باشه شانس بردش خیلی کم میشه

    پاسخ : خودش اعلام کرده که کمرش آسیب دیده ولی او کلش ات د کستل حضور داره ولی بعد از کلش ات د کستل رو نمیدونم

  • رضا گفته: رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/05/26 و 15:20 دقیقه ارسال شده.

    دقیقا بخاطر ضعیف بودن و اندینگ بد مچ خواستم مچ رو بررسی کنید اما حرف شما هم بسیار منطقیه خیلی ممنون

    پاسخ : رضا جان معمولا مسابقات ضعیف را نمیشه بررسی کرد
    اما اگر مسابقه خوبی در ذهن داری میتونی بگی تا در لیست بررسی بنویسم

  • رضا گفته: رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/05/26 و 11:25 دقیقه ارسال شده.

    بله منظورم بررسی مسابقه سال 2019 بود

    پاسخ : ارزش نقد ندارن چون واقعاً مسابقه ضعیفی بود اگر مسابقه دیگری را مد نظر دارید که واقعاً آن مسابقه خوب هست به من بگید تا بررسی کنم

  • رضا گفته: رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/05/26 و 1:32 دقیقه ارسال شده.

    سلام خسته نباشید
    امکانش هست یه توضیح راجب مچ گلدبرگ و آندرتیکر بدین با تشکر

    پاسخ : رضا جان منظور شما را متوجه نشدم
    بررسی کنیم مسابقه سال ۲۰۱۹ را یا چیز دیگر

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش