آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
آپدیت بر وضعیت سی ام پانک،آدام کول و دنیلسون
  • بازدید : (256)


 آپدیت بر وضعیت سی ام پانک،آدام کول و دنیلسون


متن در ادامه مطلب 


خب ما می دونیم که پانک به دلیل عمل جراحی کمربند aew رو بر رینگ گذاشت و مدتی خداحافظی کرد تا دیروز که یک مصاحبه جدید انجام داد او در مصاحبه گفت من عمل سختی رو داشتم هنوز دکتر هایم تایید نکردند که فعلا بتونم کشتی بگیرم و به همین دلیل من تا مدتی از رینگ دور هستم و همچنین aew برنامه های زیادی برای من ریخته بود ولی به خاطر عمل جراحی همش کنسل شد که این حتی به ضرر خودم بود 


حالا بعد از این مصاحبه دیو ملتز هم گفت که پانک تا مدتی از رینگ دور هست


اما آپدیت بعدی درمورد براین دنیلسون هست 

دنیلسون درباره مچ جریکو و ادی کینگستون در شو دینامیت گذشته گفت که این مچ خوب بود اما قرار بود که من در این مچ دخالت کنم تا باعث یک فیود ۳ نفره بشه که برنامه های عوض شد این برنامه 1 ماهی هست چیده شده بود بعد چند منبع گفتند که دنیلسون احتمالا با جریکو یک فیود شروع کند 


اما حالا آپدیت آخر مربوط به آدام کول هست 


آدام کول اخیرا ضربه مغزی شده است و این ضربه مغزی باعث شد که کول چند هفته در بیمارستان بماند ولی خوشبختانه اخیرا وضعیت کول بهتره و به گفته چند منبع کول خیلی زود برمی گرده


حالا نظر شما چیه؟


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش