آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
مصاحبه جدید براین دنیلسون + خبری از سی ام پانک
  • بازدید : (284)

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQClzsykS_NIE2Dbcv2XO4gYNG2a0kmlT4rfffwIyM&s=0


مصاحبه جدید براین دنیلسون

+ خبری از سی ام پانک

متن در ادامه مطلب


نویسنده:

امین د شیلد     


دانیلسون در مصاحبه ای با اسپورت ایلاستریتد گفت: "من دوست دارم با اوکادا کشتی بگیرم، اما در ته ذهنم به زک صابر جونیور فکر می کنم و با او کشتی می گیریم تا ببینم بهترین کشتی گیر فنی جهان کیست." جاستین باراسو . ما دو سبک بسیار متفاوت در کشتی فنی داریم. ما در سال 2008 کشتی گرفتیم و او یک بچه بود، اما من در آن زمان تحت تأثیر او قرار گرفتم. او به این کشتی‌گیر شگفت‌انگیز تبدیل شده است، و من هرگز به خاطر نمی‌آورم کسی را با تکنیک او کشتی ببینم.»


«انبوهی از بچه ها هستند که من دوست دارم کشتی بگیرم. شما به اوکادا اشاره کردید و این مسابقه ای است که من واقعاً می خواهم. من [توموهیرو] ایشی را می خواهم. [هیروشی] من و تاناهاشی در سال 2004 کشتی گرفتیم، اما ما اکنون مردمی کاملاً متفاوت از آن زمان هستیم. این خیلی سرگرم کننده خواهد بود. من و شینگو در سال 2010 کشتی گرفتیم، این نیز بسیار سرگرم کننده خواهد بود. من امیدوار بودم که در دبلیو دبلیو دبلیو ای مقابل کنتا بازی کنم، اما این اتفاق هرگز نیفتاد و دوست داشتم با او کشتی بگیرم. من همچنین دوست دارم با [Katsuyori] Shibata کشتی بگیرم. من برای هر کسی که تونی [خان] و نیو ژاپن از من بخواهند مقابل آنها قرار بگیرم، باز هستم."

از آنجایی که سی‌ام پانک در رویداد «دو یا هیچ» این آخر هفته به عنوان قهرمان جدید جهان AEW انتخاب شد، به نظر می‌رسد رویداد اصلی نمایش احتمالاً «بهترین‌ها در جهان» را به نمایش بگذارد. پانک تا جایی که قرار است با چه کسی روبرو شود، چند نام را در طول کشمکش های رسانه ای پس از نمایش به لیست اضافه کرد و از کازوچیکا اوکادا، هیروشی تاناهاشی و ویل اوسپری به عنوان مخالفان احتمالی در زادگاهش شیکاگو نام برد.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش