آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
نتایج کامل راو 25 اپریل 2022
  • بازدید : (410)

نتایج کامل راو 25 اپریل 2022

متن در ادامه مطلب

کامل شد


کشتی گیران در اطراف رینگ حلقه زدند. ریدل درون رینگ هستو  میخواد از اورتون تقدیر بکنه. تصاویری از دوران ورزشی رندی پخش میشه. اورتون توسط ریدل معرفی میشه و به رینگ میاد. او میگه این شهر جایی هست که من اونجا به دنیا اومدم. بعدش شهرهای زیادی رو گشتم. اما نگران نباشید. قرار نیست باز هم نقل مکان بکنم. من در 20 سال گذشته با کشتی گیران بزرگی سرشاخ شدم. رندی بعدش از اون بزرگان به خاطر اعتباری که بهش دادند تشکر میکنه.

اورتون میگه البته الان هم خیلی بهم خوش میگذره چون ریدل هم تیمی من هست. من دوستش دارم. او بعدش از حمایت مردم هم تشکر میکنه و مردم براش شعار میدند. ریدل میگه یه غافلگیری برات دارم. اینجا یه نفر هست که به اندازه من برات ارزش قایل هست. کودی زودز معرفی و وارد میشه. رولینز که کنار رینگ هست، با دیدن کودی ناراحت میشه و میگه دیگه کافیه. او به رندی میگه به کودی اعتماد نکن چون او در رسملنیا به من بی احترامی کرد.رولینز وارد رینگ میشه و میگه امشب چیزی برای کوی نداریم. کودی میگه باشه. ست میگه واسه اورتون هم چیزی نداریم چون او مربوط به گذشته هست. الان من مهم هستم. ست کودی و ار کی برو رو لایق موقعیت بهتری نمیدونه و میگه اگر قرار باشه گروهی تشکیل بشه باید من رهبر باشم.

ازکیل وارد رینگ میشه و میگه اما من فقط میخوام به رندی تبریک بگم. ازکیل خودش و الیاس رو جزو طرفداران رندی معرفی میکنه. کوین اونز میاد و میگه ازکیل یک دروغگو هست و همون الیاس سابق هست و رندی نباید به او اعتماد بکنه.

اوسوز هم میان و میگند ما از 15 سالگی طرفدار رندی بودیم اما حالا منتظریم تا کمربند تیمی رو ازش بگیریم.

پیرس میاد و میگه قبل از این که این بخش کل برنامه رو فرا بگیره میخوام سر و تهش رو هم بیارم. امشب رندی و دوستانش مقابل رولینز و کوین و اوسوز مسابهق میدند.

اونز به ازکیل حمله میکنه اما رندی به اونز ار کی او میزنه.


بیانکا در پشت صحنه کوری میخونه


دویل مقابل بیانکا

مصاف برای کمربند زنان راو

دویل یک صندلی میاره و روی اون به بیانکا دی دی تی میزنه. او میره برای پین اما بیانکا تسلیم نمیشه. زلینا در گوشه ی رینگ یک صندلی قرار میده تا به دویل کمک کرده باشه. اما بیانکا خود دویل رو سمت صندلی هل میده. بیانکا زلینا و کارملا رو با یک ضربه دور میکنه. بعدش به دویل فینیشر میزنه و کاورش میکنه

برنده و همچان قهرمان بیانکا


دویل در پشت صحنه از دست زلینا و کارملا عصنانی هست و یک سیلی به زلینا میزنه. کارملا میخواددفاع بکنه که دویل میگه نمیتونی بهم دست بزنی چون من مدیر هستم.  بعدش یه سیلی هم به کارملا میزنه و میره


به درگیری ادج و پریست با استایلز مرور میشه. ادج و پریست در پشت صحنه هستند. ادج میگه همه از تغیرمن متعجبند اما من همون ادم سابقم. اونا تصمیم دارند یه صدمه دیگه به استایلز بزنند و ادج از پریست میخواد روی بالور هم کار بکنه.


سام اسموسرز مقابل ماهان

ماهان یک حمله ی سریع داره و بعدش کلوزلاین میزنه. او بعدش با اجرای سابمیشن، حریف رو تسلیم میکنه

برنده ماهان


ماهان بعد از مسابقه به زدن حریف ادامه داد


اوموس همراه ام وی پی میاد. ام وی پی معتقد هت که لشلی بدون او نمیتونست به رسملنیا برسه. لشلی میاد جواب او رو بده که اوموس براش شا خو شونه میکشه. لشلی تصمیم میگیره با اوموس مسابقه بده

ام وی پی و اوموس به لشلی حمله میکنند. اوموس به صحنه خسارمیزنه و ام وی پی سعی داره جلوی خسارت بیشتر رو بگیره


تامینا و توزاوا مقابل رجیو دانا

داور مخصوص: تروت

چند تگ سریع بین تیمها رد و بدل شد و بعدش توزاوا به رجی کیک زد و کاورش کرد

برند توزاوا و تامینا


تروت بعد از مسابقه خواست دانا رو رول کنه و کمربند رو ببره که موفق نشد


بکی به رینگ میاد و میگه من بدون کمربندم هیچ معنایی برای خودم قائل نیستم. سی ام پانک نیوز. من راک باتوم میزنم و باهاش بیانکا رو میبرم تا کمربند رو پس بگیرم. اسکا وارد میشه و میگه من جلوت رو میگیرم. او انگشت به بینی بکی میزنه و بکی بهش حمله میکنه. اسکا جا خالی میده. بکی میره


به داستان پروفیتز در برابر ار کی برو مرور میشه

پروفیتز در پشت صحنه کوری میخونند و میگند  ههمچنان در کمین برای کمربند تیمی هستند


بالور مقابل پریست

بالور برای فینیشر زدن روی طناب رفت اما پریست او رو پایین اورد. او بعدش دو فینیشر به بالور زد و کاورش کرد

برنده پریست


میز و تیوری درون رینگ هستند و میز ادعا داره که دنبال کمربند امریکا هست تا بهش ابهت بده. تیوری میگه تو قبلا این کمربند رو داشتی و نتونستی. میز میگه من هر کسی رو به عنوان حریف قبول نمیکنم. مصطفی وارد میشه ومیگه من برای کمربند امریکا اومدم. او میگه میز فرصت داشت وموفق نشد. میز به علی توهین میکنه و مصطفی بهش سیلی میزنه


د میز مقابل مصطفی علی

میز یک نی میزنه و حریف رو هل میده سمت طنابها. علی بهش کیک میزنه و میره برای کاور اما موفق نمیشه. علی این بار با رول کار رو ادامه میده و موفق هست.

برنده علی


چامپا بعد از مسابقه به علی حمله کرد


ریپلی در پشت صحنه به مورگان میگه من قهرمان تگ تیم شدم اما به خاطر تو باختم. دیگه نمیخوام به زور تو رو هم سطح خودم بکنم. مورگان به ریپلی حمله میکنه


اونز سراغ گیبل و اوتیس میره و میگه ازمایش پزشکی روی ازکیل در راو قبلی بی نتیجه بود پس بهتون دستمزدی نمیدم. رولینز میاد و میخواد با اونز حرف بزنه. اونز شاکی هست و میگه تو در راو قبلی واسم اقا بالا سری کردی. اونا کمی بحث میکنند و اوسوز میان و میخوان که گروه هماهنگ بشه. اونا میگند اگر ببازیم رینز ناراحت میشه. ست میگه باشه.


ام وی پی در پشت صحنه میگه بعد از اینکه لشلی از اوموس کتک خورد، اصلا شبیه برنده ها نبود. اوموس لشلی رو برای مصاف در بکلش به چالش میکشه.


رودز، ازکیل و تیم ار کی او مقابل رولینز، اونز و اوسوز

قبل ازمسابقه هر دو تیم درگیر شدند

در اخر مسابقه، اونز خواست روی رندی استانر بزنه اما رندی با ار کی او جوابش رو داد. جیمی با سوپر کیک اومد دخالت بکنه که رندی جا خالی داد.ریدل به جیمی ار کی او زد. جی که کشتی گیر قانونی رینگ بود رفت شیرجه بزنه اما رندی با ار کی او رو کاور کرد

برنده گروه اورتون


با این مصاف برنامه تمام شد


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش