آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
پیش بینی رسلمنیا ۳۸ (شب اول)
  • بازدید : (338)

پیش بینی رسلمنیا ۳۸ (شب اول)

متن در ادامه مطلب


نویسنده:
    علی اصغر   



7) اوموس در مقابل بابی لشلی

- مسابقه انفرادی (پیش بینی)

شایعه بزرگی وجود دارد مبنی بر اینکه اوموس در این رویداد مقابل بابی لشلی قرار خواهد گرفت. به دلیل آن شایعه، باید آن را در اینجا قرار دهم. در ابتدا اوموس برنده آندره غول یادبود نبرد رویال بود و اگر لشلی از نظر پزشکی معاینه نشده باشد، این یک گزینه است.

این یک مسابقه جذاب است زیرا مطمئن نیستم چه کسی برنده خواهد شد. Omos به عنوان هیولای جدید WWE ساخته می شود، اما لشلی معمولاً به عنوان یک مرد برتر در RAW معرفی می شود. من مجذوب این مسابقه خواهم شد، دقیقاً به این دلیل که نمی دانم WWE چه کسی برنده خواهد شد.

اگر مجبور بودم انتخاب کنم، اوموس را انتخاب می کردم. این به اوموس به عنوان هیولای جدید WWE کمک می کند و لحظه بزرگی برای او خواهد بود.

پیش بینی برنده

اوموس
6) هپی کوربین در مقابل درو مک اینتایر
- مسابقه انفرادی (تأیید شده)

WWE رسما تایید کرده است که در این رویداد هپی کوربین مقابل درو مک اینتایر را دریافت می کنیم.

این باید یک مسابقه مناسب باشد. نمی توانم بگویم که برای آن خیلی هیجان زده هستم، اما باید محکم باشد.

در مورد برنده، من با درو می روم.

پیش بینی برنده

درو مک اینتایر
5) ری میستریو و دومینیک میستریو در مقابل میز و لوگان پل
- تگ مسابقه تیمی (تأیید شده)

دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای رسما یک مسابقه تگ تیم برای رسلمانیا 38 را تایید کرده است. این مسابقه The Miz و Logan Paul در مقابل ری میستریو و دومینیک میستریو خواهد بود.

پل با کارهای درون رینگ که تا کنون با WWE انجام داده بد نبوده است. من علاقه مندم ببینم او در این مسابقه چگونه عمل می کند.

در مورد برنده ها، من با بیبی فیس ها می روم. من از دیدن برنده شدن The Miz و Paul بسیار شگفت زده خواهم شد.

پیش بینی برنده
ری و دومینیک میستریو


4) RK-Bro vs The Street Profits vs Alpha Academy

- مسابقات قهرمانی تیم RAW (تأیید شده)

دبلیو دبلیو ای رسما تایید کرده است که ما یک مسابقه تهدید سه گانه برای عناوین تیم تگ RAW دریافت می کنیم. رندی اورتون و مت ریدل در مقابل مونتز فورد و آنجلو داوکینز در مقابل چاد گیبل و اوتیس خواهند بود.

این باید یک مسابقه تگ تیمی جامد باشد.

من با ریدل و اورتن به عنوان برنده می روم.

پیش بینی برنده

مت ریدل و رندی اورتن
3) کوین اونز در مقابل استون کلد استیو آستین
- بخش (تأیید شده)

دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای رسما تایید کرد که استون کولد استیو آستین در رسلمنیا 38 شرکت خواهد کرد. آستین مهمان برنامه KO به میزبانی کوین اونز خواهد بود.

این باید یک بخش سرگرم کننده باشد. من انتظار دارم آستین را ببینم که یک Stunner را در Owens فرود می‌آورد و یک دسته آبجو با جمعیت می‌نوشد. من مطمئن هستم که بسیار سرگرم کننده خواهد بود اما فکر نمی کنم به یک مسابقه واقعی تبدیل شود (همانطور که برخی شایعات نشان می دهند).

حدس من این است که به عنوان یک بخش باقی می ماند اما باید ببینیم.

پیش بینی برنده

استون کلد استیو آستین اگر در نهایت یک مسابقه واقعی باشد.


بخش زنان


2) بکی لینچ در مقابل بیانکا بلر
- مسابقات قهرمانی زنان راو (تأیید شده)

WWE رسما بازی Becky Lynch v Bianca Belair را برای این رویداد تایید کرد. این برای مسابقات قهرمانی زنان RAW خواهد بود.

بکی در آخرین مسابقه خود بیانکا را در کمتر از 30 ثانیه شکست داد. از آنجایی که ما اکنون در حال برگزاری یک مسابقه مجدد هستیم، بهتر است آنها زمان زیادی داشته باشند و یک مسابقه واقعی به ما بدهند. میتونه واقعا خوب باشه

در مورد برنده، قطعا بیانکا خواهد بود. بکی مدتی است که این عنوان را در اختیار دارد و این یک پیروزی بزرگ برای حرفه بیانکا خواهد بود.

پیش بینی برنده

بیانکا بلایر
1) روندا روسی در مقابل شارلوت فلیر
- قهرمانی زنان اسمکدان (تأیید شده)

WWE رسما بازی Ronda Rousey v Charlotte Flair را برای این رویداد تایید کرد. این برای مسابقات قهرمانی زنان اسمکدان خواهد بود.

این باید مسابقه خوبی باشد. بازی قبلی آنها خوب بود و من مطمئن هستم که همینطور خواهد بود.

در مورد برنده، روندا قطعاً کمربند را در اینجا می برد. این یک قفل است.

پیش بینی برنده

روندا روسی

نکته :

این مطلب از یک سایت خارجی برداشته شده و ممکن هست تا روز قبل از رسلمنیا برنده های این مسابقه ها عوض بشه پس ممکن هست که دوباره این مطلب گذاشته بشه .


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • یاشار رولینز گفته: یاشار رولینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/01/06 و 17:44 دقیقه ارسال شده.

    کاکا چرا کامنت هام رو جواب نمی دی😭😭 چیزی شده؟؟؟؟🙁🙁
    بعد نوشتن نتایج سرجاشه؟؟؟؟🤔🤔

    پاسخ : سلام عزیزم. نه طوری نشده. فقط کمی درگیر مطالب هستم. اره حله داداش

  • حسین کوفی گفته: حسین کوفی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/01/06 و 11:33 دقیقه ارسال شده.

    من در مورد بخش زنان یه چیز عجیب تو ذهنمه تو رسلمنیا بکلش که بعد این رسلمنیا بکی لینچ با شارلوت و راندا روزی مسابقه بده مسابقه جذابی میتونه باشه برای بعد رسلمنیا و توی بقیه پیشبینی موافقم و میگم بعد رسلمنیا 38 هنوز بین رومن براک مسابقه انجام میشه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش