آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
پست طنز جدید
  • بازدید : (168)

عکس های خنده دار و بامزه ایرانی و خارجی - سری 16

متن طنز کشتی کج 

متن در ادامه مطلب..


نویسنده : ماهان استایلز


سلام دوستان عزیز سی ام پانک نیوزی ماهان استایلز هستم و دمتون گرم رو ادامه مطلب ابن پست زدید اول هنه بگم ببخشید چند وقت نبودم ولی الان تایم امتحانات هست و منم درگیرم و ته جایی ک بتونم داستان آماده میکنم براتون تا لبتون رو خندون کنم خوب برمی سراغ داستاننننننننننن

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

راستی اینم بگم ک اوه حمایت کنین و بازدید خوبی داشته باشه داستانا به صورت پارت بندی ادامه اش میدم و منظم ادامه میدم خوب بزن بریم 


.

وینس:آخيش این رسلمنیا هم به خیر گذشت ولی حیف ک پسرم نبود😢مجبور شدم یه هیولا رو قهرمان کنم حالا کی ببازونمش و به کی😱😰

خوب فعلا بزار حال کنه

مکینتایرو کجا دان بزارم؟ 🤨

اهاااا تبدیلش میکنم به پسر دومممممممممممممممم

خارپوشیت رو به حد اعلا میرسونممممم

خوب حالا دارم واست مکی جون😁

اچ:وینس خواهش میکنم بگو ک پسرت حالا حالا ها نمیاد

وینس:نمیدونم هر موقع بیاد در های پوش من به روش بازه

اچ:خوب استعدادت و چیکا کنیم؟

وینس:نمیدونم اخراجشون کن بفرسشون سطح پایین بازنده اشون کن بفرسشون وا 24/7

اچ:میگفتی کارای همیشگی رو بکن انرژی کمتری مصرف میکردی

وینس:وای من بلبل درازی نکن بچه

اچ:بکنم چ میکنی؟😌

وینس:به خاک سیاه میشونمت

در همین حین اچ آستینش بالا میزنه و اون بازو هاشو نشون میده

وینس:نظرت راجب حقوق بالاتر چیه؟

اچ:خوبه بد نی

باریکلا


وینس:تو دلش میگه حالا دارم برات فتوشاپ میکنم ک پیش یه خانم متشخص هستی میدم استف😈

دست در دست میرن و تیکر میاد و میگه

سلام وینس (با حالتی ترسناک)

وینس:ببخشید غلط کردم واستا ماشین زمان اختراع بشه میریم رسل 30 نمیزارم استریکت شکسته ش غلط کردمممممممممم

تیکر:واس اون نیومدن گلابی

وینس:من خوشگلم تو گاوی🤣

تیکر عصبی میشه

وینس:گ.....خوردم گ........ خوردم 😧

تیکر:میخواهم باز نشسته شم

وینس:خوب قراردادن فسق کنم؟

تیکر:آره

اچ:نمیخوای استریکتو بیشتر کنی؟

تیکر:فضول بردن جهنم 😇🤣

اچ:یه لحضه بیا تو رینگ

تیکر:............ ممممم باش





























خوب جایی پارت یک رو تمومش کردم 😌

خوب بچها دمتون گرم مرسی ک خوندید داستانو تا داستان بعدی

بدروددددددددددددددد


نکته مهم :  بچهایی که مطلب می فرستین لطفا حواستون باشه که مطلب باید بالا هشت یا هفت خط باشه نه اینکه ی نفری چهار تا کلمه یا چهار جمله میگه من پستش کنم تاکید می کنم مقاله نه خبر .....خبر اگه داشتین بفرستین برام حتی شده یک دونه ولی مقاله داستانش فرق داره . مثلا تا ی نفر بیاد مقاله چهار خطی رو بخونه تموم میشه 


با تشکر


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • حامد  گفته: حامد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/24 و 21:40 دقیقه ارسال شده.

    عالی بود پارت بعدی رو بذار

  • احمد رضا گفته: احمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/24 و 21:34 دقیقه ارسال شده.

    ماهان کلاس چندمی

  • یاشار رولینز گفته: یاشار رولینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/24 و 13:38 دقیقه ارسال شده.

    خیلی با حال بود دادا

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/23 و 23:12 دقیقه ارسال شده.

    پارت بعد ماهان جان عالی بودشکلک

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش