آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
سوپرایز راک برای تولد دخترش
  • بازدید : (314)
سوپرایز راک برای تولد دخترش

سوپرایز راک برای تولد دخترش 

متن در ادامه مطلب 



چند روز پیش تولد تیا دختر راک بود! 

و راک در این تولد دخترش برای او سوپرایزی داشت 

از اونجایی که تیا علاقه ی خیلی زیادی به به اکومن داشت راک در اینستاگرام خودش از موموآ بازیگر نقش اکومن درخواست کرد که از اونجایی که دختر من علاقه ی زیادی به تو داره خوشحال میشم تو این تولد یه ویدیو برای اون بگیری و بفرستی و به جشن تولد دخترم شادی بفرستی 

موموآ هم این درخواست رو رد نکرد و یه ویدیو گرفت و گفت: 

سلام تیا 

ببخشید که در این روز کنار تو نیستم ولی بدون که تورو دوست دارم 

ما میتونیم در صخره و در عمق اقیانوس با هم باشیم یک روزی من میام پیشت و تورو به عمق صخره ها و اقیانوس ها میبرم و با هم پرواز میکنیم! 

فقط بدون تورو دوست دارم 

از طرف من هم به پدرت سلام برسون 

راک هم از اون لحظه که تیا داشت ویدیو رو نگاه میکرد ویدیو گرفت و در اینستاگرام گذاشت و گفت که ممنونم موموآ که باعث شادی دختر من در روز تولد او شدی و هوای من رو داشتی منم هر موقع که نیاز بود بهت کمک میکنم. 

راک حتی یه ویدیو گرفت که از تیا پرسید من رو بیشتر دوست داری یا اکومن که تیا بدون معطلی گفت اکومن! 


ولا این خارجیا چقدر عجیبن! 


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Amir گفته: Amir می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/13 و 12:50 دقیقه ارسال شده.

    ممنون از محمد و ری

    پاسخ : خواهش

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/12 و 21:32 دقیقه ارسال شده.

    در جواب به amir
    من خودم 2k17 دارم خیلی ازش خوشم میا به نظرم یکی از بهترین ها بوده توش هم میتونی خیلی رستلر مثل میستریو / بلک / فیند و..... بسازی

  • Amir گفته: Amir می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/12 و 15:32 دقیقه ارسال شده.

    یه سوال wwe2k15 بهتره یا wwe2k16
    من خودم ۱۹ و ۲۰ رو دارم ولی خیلییییی اشغالن
    اگه کسی میدونه بگه که ۱۷ چطوره

    پاسخ : هیفده و شونزده رو من دارم
    پیشم هفده بهتره

  • Amir گفته: Amir می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/12 و 15:19 دقیقه ارسال شده.

    من متنو درست نخوندم اکوامن رو بیشتر راک دوست داره 😂😂😂
    قطعا اگه ایرانی بود الان مراسم ۴۰ امش بودیم 😂😂😂 برای خرید ps5 در صورت راضی بودن معلم هامو اینا 😂😂😂

  • Amir گفته: Amir می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/12 و 15:14 دقیقه ارسال شده.

    نه داش میتونم بحث قیمت نیست مشکل رفتار خوب و چمیدونم این چرت و پرتاست نمیخرن وگرنه جعبش رو اره میتونم 😂😂😂
    البته خانواده های ایرانی خیلی خاای بندن ولی خوب حالا منظورم این بود 😂

  • حسین اورتون گفته: حسین اورتون می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/12 و 13:30 دقیقه ارسال شده.

    امیر انقدر داداش زر مفت نزن😂😂.
    خود کشی هم بکنی پی اس فایو نمیتونی بخری.البته کارتونش رو چرا
    ولی پی اس فور چرا که من اون رو هم ندارم.

    پاسخ : شاید هم بتونه

  • Amir گفته: Amir می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/12 و 11:52 دقیقه ارسال شده.

    ممنون 😂😂💙

    پاسخ : 😂❤️

  • Amir گفته: Amir می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/12 و 9:42 دقیقه ارسال شده.

    هیییییییییییییییییییییی زندگی
    ما میگیم ps5 که نه اقا پول پول من هنوز نمیدونن کلاس چندمم ۱۴ سال گذشت هنوزززز نمیدونن 😂😂😂
    البته خداروشکر احتمالا دیگه ps5 میخرم 😂

    پاسخ : مبارکه❤️😂

  •  محمد حسین ایوبی فر  گفته: محمد حسین ایوبی فر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/12 و 1:55 دقیقه ارسال شده.

    در این حد اخه دختره درسته سه سالشه ولی دیگه در این حد اخه چرا اون باباش که به اکوامن گفته بابا ما حالا خدا کنه برامون یه پیام بده تولدت مبارک که اونم نمیفرست بعدا این برا دختر سه سالش رفته به اون گفته خداااا یکی منو بگیره

  • هانی سینا گفته: هانی سینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/11 و 22:43 دقیقه ارسال شده.

    من به بابام میگم کادو تولد چیدارم بهم میگه کیک تولد خودش کادو هنر کنه۲۰ تومن میزاره کف دستم ولی من با همینشم عاشقشم بعد این دختر بی احساس باباش رفته همچین سوپرایزی کرده بعد بابا ی من اگر ییاد جان سینا رو باهاش تماس تصویری بگیره دو سه تا سکته ریز و درشت میزنم بی احساسشکلکشکلک

    پاسخ : بدبخت سه سالشه😂

  • حسین اورتون گفته: حسین اورتون می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/11 و 22:17 دقیقه ارسال شده.

    اون دیگه جو داده.😄
    ولی طبق گفته راک من خیلی کم پیش خانوادم هستم.
    احتمالا بچه اش بیشتر از باباش اکوامن رو دیدیه.😂😂
    و اینکه آقا بردیا
    آکوامن نه آکومن

    پاسخ : اره یه تولده ها 😁
    اوکی

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/11 و 22:15 دقیقه ارسال شده.

    اکومن رو بیشتر دوست داره😑😂 من بودم میزدم تو دهنش😑😅
    کادو ما : ۵۰۰ریال😂🖐🏻
    ولی فک کنم خیلییییی سورپرایز شده باشه کاش یه روزی هم همه ایرانیا اینجوری سورپرایز بشن

    پاسخ : آخه راک زیاد پیشش نیس اکوامن رو بیشتر دیده😂

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش