آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
شایعه مرگ جان سینا
  • بازدید : (364)

بیوگرافی جان سینا و همسرش شهرزاد شریعت زاده + ازدواج و طلاق


شایعه مرگ جان سینا

متن در ادامه مطلب


میدونید که برخی صفحات اجتماعی، برای اینکه بازدید کننده داشته باشند، خبرهای دروغ مینویسند و بعدش میگند شوخی بود یا اشتباه شده


دیروز هم برخی منابع نامعتبر شایعه ی فوت جان سینا بر اثر کرونا رو نوشته بودند که کاملا اشتباه هست

خود سایت دبلیو دبلیو ایی و همپنین بزگترین سایتهای کشتی کج جهان هم هیچ خبری در این مورد ندارند.

یعنی سینا سالم هست و داره فیلمش رو بازی میکنه.

لازمه بگم که به هر حرفی در فضای مجازی اعتماد نکنید. خیلی وقتها از ارشیو، عکس و کلیپهای ساختگی برای یک خبر میزارند و مردم باورمیکنند. بهتره اول راجب هر چیزی تحقیق کنیم.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • یاشار  رولینز گفته: یاشار رولینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/18 و 18:07 دقیقه ارسال شده.

    بله جان سینا در حال بازی کردن یک فیلم سینمایی است

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/17 و 11:22 دقیقه ارسال شده.

    اللهم صلی علی محمد والله محمد
    ترسوندیم بابا خیلی دوسش دارم
    من خودم ۵ سال پیش فکر میکردم مرده بعد دیدم داخل بازی ها هست گفتم پس الکی بوده
    هی واسش فاتحه میفرستادم🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

  • حسن کراس گفته: حسن کراس می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/17 و 9:29 دقیقه ارسال شده.

    مهدی قلبم رو توی دهنم اوردی.
    گفتم مرده.خدا روشکر
    فقط این هالوود رو ول کنه میشه یکی از شخصیت های خیلی خیلی دوست داشتنی

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش