آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
توییت آدام پیرس و چند خبر دیگر
  • بازدید : (246)
توییت آدام پیرس و چند خبر دیگر

توییت آدام پیرس و چند خبر دیگر 

متن در ادامه مطلب...


توییت آدام پیرس:

"رومن، دوست نداشتم اینطوری بهت رو بندازم ولی باتوجه به اینکه کسی جواب تماسامو نمیده و فردا هم جمعه است، این یه جورایی اخرین راهه. میدونی که من فکر میکنم همه اینا مسخرست. اتفاقاتی که هفته پیش رخ داد، همه چیز هایی که گفته شد، انتخاب کردن من بعنوان حریفت در رویال رامبل، نمیدونم چجوری شد که اینجوری شد ولی حالا اینجاییم.


دوباره اینجاییم و من ازت درخواست میکنم که لطفا این بازی رو تموم کن، این معما رو تموم کن. این در مورد من نیست که نمیخوام باهات مسابقه بدم. در مورد اینه که مسابقه هیچی برای تو نداره، هیچی برای کمربند یونیورسال نداره، و در واقعیت هیچی برای من نداره. من روزم رو در خورشید داشتم و اون عالی بود. من الان صد در صد تمرکزم روی کاریه که الان دارم و من خیلی به این کارم افتخار میکنم. قسمتی از این کار گرفتن تصمیمات سخته، رومن،  و من هیچوقت نترسیدم، رومن، تا دستام رو کثیف کنم.


من عقب نمیکشم، دارم درخواست میکنم، اینو در نظر بگیر. به من فکر نکن، به خودت فکر کن، و از همه مهمتر، به میراثت فکر کن. من نگران این نیستم که تو به من صدمه بزنی. من نگران اینم که هر دقیقه که این معما ادامه پیدا کنه تو به میراثت صدمه بزنی.


تو رهبر رختکن هستی، تو به خودت میگی شخصی که سر میز میشینه و باور دارم تو کسی هستی که من بعنوان نمونه به همه نشونش دادم. همون رومن رینز باش، چون به اونی که هفته گذشته در اسمک داون نگاه کردم و مطمئنم که فردا در اسمک داون نگاه میکنم، همون شخصی که همیشه تحسینش کردم نیست. لطفا. بهش فکر کن، رومن. بهش فکر کن"


مت ریدل 35 ساله شد 

تبریک ریدل به امید موفقیت های بیشتر


حضور د میز در رامبل تایید شد 


آپدیتی از وضعیت رندی اورتن بعد از شلیک شدن آتش به صورتش توسط الکسا بلیز!


رندی اورتن از ناحیه صورت دچار سوختگی جزئی شده است


تمرینات ست رولینز برای برگشت « عکس پست»


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • محمد گفته: محمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/26 و 10:02 دقیقه ارسال شده.

    رندی واقعا دچار سوختگی شده؟
    تولدت مبارک bro جون❤ ولی بهت نمیاد ۳۵ ساله باشی😋

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش