آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
اطلاعات و زمان برگزاری رویال رمبل 2021

WWE Royal Rumble 2021 match card, rumors - Cageside Seats


اطلاعات و زمان برگزاری رویال رمبل 2021

متن در ادامه مطلب

به روز رسانی شد


تاریخ برگزاری:

31 ژانویه

برابر با بامداد 13 بهمن 1399


ویژگی برنامه:

برگزاری رویال رمبل سی نفره در بخش جداگانه برای زنان و مردان


برنده ی این رمبلها میتونند در رسلمنیا 37، بر سر کمربند قهرمانی زنان و مردان مسابقه بدند


مسابقات ثبت شده:


WWE Title Match
Bill Goldberg vs. Drew McIntyre (c)



Last Man Standing Match for the WWE Universal Title
Kevin Owens vs. Roman Reigns (c)



30-Man Royal Rumble Match
Daniel Bryan, WWE United States Champion Bobby Lashley, AJ Styles, Randy Orton, Otis, The Miz, Jey Uso, Cesaro, Jeff Hardy, Shinsuke Nakamura, Sami Zayn, SmackDown Tag Team Champion Dolph Ziggler, WWE Intercontinental Champion Big E, 17 Superstars TBA
Winner earns a title shot at WrestleMania 37



30-Woman Royal Rumble Match
Nia Jax, WWE Women’s Tag Team Champion Charlotte Flair, Bayley, Bianca Belair, Mandy Rose, Dana Brooke, Peyton Royce, Alexa Bliss, Shayna Baszler, Liv Morgan, Ruby Riott, Tamina Snuka, 18 Superstars TBA
Winner earns a title shot at WrestleMania 3


این پست تا زمان برگزاری این رویداد، به روز رسانی خواهد


برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • مهیار گفته: مهیار می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/11/12 و 10:31 دقیقه ارسال شده.

    یک سوال ناموسا جواب بدین


    رویال رامبل بامداد امشب ساعت ۴ هست یا فردا ساعت۴

    به نوعی دیگر

    بامداد دوشنبه هست یا بامداد سه شنبه؟

    پاسخ : امشب بعد ساعت ۱۲ شب

  • cactus گفته: cactus می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/21 و 20:38 دقیقه ارسال شده.

    عجب

  • Ali گفته: Ali می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/20 و 23:14 دقیقه ارسال شده.

    ری میستریو عزیز کاکتوس گفت بچه ری میستریو تازه کاره تو اشتباه فهمیدی

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/20 و 22:17 دقیقه ارسال شده.

    آرزوی شفای عاجل برات می‌کنم 😐😂
    شوخی کردم ری ولی داره میگه پسرش پیامو درست بخون الان من جای کاکتوس بودم دیوونه میشدم 😂

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/20 و 14:24 دقیقه ارسال شده.

    ری مستریو تازه کار هست
    یا مادر مقدس
    حاجی ری مستریو که میبینی تقریبا از همشون با تجربه تره از سال 2002 اومد wwe بعدش میگی بی تجربه🤣😂
    اگه ری مستریو بی تجربه هست الان ریک فلیر هنوز باید کشتی میگرفت
    ای خداااااا ری مستریو بی تجربه😂🤣😂🤣😂🤣

  • cactus گفته: cactus می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/20 و 11:27 دقیقه ارسال شده.

    هادی عزیز من خیر سرم اومدم مثال بزنم که جف هاردی بدجور داره میبازه اسم بچه ریمستریو رو آوردم چون تازه کار هست من خودم جف هاردی و دوسش دارم حالا بچه ها بد برداشت کردن حرف منو خدا لعنتت کنه وینس مکمن که چجوری ملت و انداختی به جون ما

  • Ali گفته: Ali می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/19 و 21:21 دقیقه ارسال شده.

    هادی جان منم همینو گفتم همه میدونن جف الان باید قهرمان جهان بود ولی مکمن گند زده تو شخصیتش

  • H گفته: H می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/19 و 19:10 دقیقه ارسال شده.

    جف هاردی به خاطر اشتباه وینس بود که چهار بار تسلیم شد جلو سابمیشن سنگین لشلی در سنگینی سابمیشن شکی نیست ولی نباید اینجور برا بالا بردن کسی یه اسطوره رو ببازونن باخت آخرش به رندی هم چون رندی الآن جز نفرات اوله و تو اوجه اتفاق افتاده که باز مچ بدن جف شکستش میده مثل قبل که اینکارو کرده و میتونه لشلی رو هم ببره باختاش به زین و شیمس هم بصورت کیلین نبوده ولی بعدش هم از پس شیمس بر اومد هم به راحتی ه مچ میداد با زین شکستش میداد. باختش به سالیوان هم بخاطر اینکه سالیوان تازه برگشته بود میخواستن بهش پوس بدن که بازم اشتباه بود بازونندن یه تاپ استار به خاطر بالا رفتن اون و با مهدی موافقم جف بعد از برگشت پوش درستی‌ نگرفته و جز کاندیدای چلنج کمربند دبلیو دبلیو ای بوده و تو نظر سنجیها ورای گیری ها جز بالاترین آرا بوده و این مدت هواداران و رسلینگ فن ها بخاطر اینکه اینطور جف رو ضعیف نشون دادن اعتراض هایی به کمپانی کردن و اگه وینس سر عقل نیاید و پوش درستی که حق جف هاردی هست بهش نده جف با اتمام قرار داد به الیت یا ایمپکت میره... من خودم به شخصه خیلی ناراحت شدم از این باخت های الکی که جف . اون قبلا باخته بوده ولی اينجوری باخت ابهتش رو میاره پایین و امیدوارم زود جف رو بالاترین سطح ببینیم و استارتش میتونه با برنده شدن رامبل باشه که اونم جف شایستگی کاملش رو داره... خطاب به کاربر کاکتوس هم بگم بچه ریمستریو خیلی با استعداد هست و شایسته پوش گرفتن هست نه در حد و اندازه کاریزماتیک انیگما جف هاردی و باور کنید تماشاگران برگردن به سالن میبینید که بیشترین واکنش مثبت رو به جف دارن...

  • cactus گفته: cactus می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/19 و 19:06 دقیقه ارسال شده.

    چرا جو میدین دوتایی
    دارم میگم جف هاردی تمام مسابقاتش رو داره میبازه بعد چجور توقع داری رویال رو ببره
    مگه من گفتم جف هاردی بده ؟! چیچی میگین واسه خودتون
    حالا بزنه جف ببره رامبل و این دوتا دیگه منو ول نمیکنن 😂😂
    دوستان استانه تحملتون رو بالا ببرید

  • Ali گفته: Ali می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/19 و 18:57 دقیقه ارسال شده.

    اولا تو جوش میاری من محترمانه گفتم بعدش من که گفتم که جف خوبه و خودم دوسش دارم ولی از 2017 که اومده به خیلیا باخته حالا که گفتی از 2020 به 5 نفر در مجموع 6 بازی باخته ولی قبل اون کرده بودنش درجه 2.مثلا تو سال 2018 تو 8 ثانیه به ناکامورا باخت و بابت پیشرفت اون خودش قربانی شد.از بعد برگشتش قربانی پوش گرفتن خیلیا شد.عزیز من طرفدار جف هستی درست منم دارم ازش طرفداری میکنم و میگم دوسش دارم ولی همش دارن اونو پله ترقی بقیه میکنن
    .

  • Ali گفته: Ali می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/19 و 18:46 دقیقه ارسال شده.

    من خودم ازینکه جف هاردی ببره و قهرمان شه شاد میشم من درست حرف زدم خودت حرفاتو بخون ببین کی بد حرف میزنه.من که گفتم جف خوبه در حقش بد رفتار شده تو جوش میاری زود به نظرم تو بیشتر باید احترام بزاری

  • mehdi گفته: mehdi می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/19 و 16:09 دقیقه ارسال شده.

    کی گفته جف هاردی اوضاعش خرابه درست در حد حقش بهش پوش نمی دن ولی اون از وقتی 2020 برگشته همه رو برده فقط به 4 نفر باخته.به رندی اورتون ، لشلی ، سولیوان ، سمی زین که در بیشتر مواقع با دخالت و نامردی باخته. به ای جی استایلز و شیمس باخت ولی شکستشونم داد.الکی بازنده بازنده نکنید که جف هاردی از وقتی که تو سال 2017 برگشت پوش درست حسابی نگرفت ولی ویتس مکمن به هر کسی نبازوندش فقط به افراد کم و درجه 1 باخته و جف هاردی الانم جز راستر های درجه 1چون خود wwe تو پیجش 4 نامزد برای چلنجر کمربند wwe گذاشت و جف هاردی جز 4 نفر بود با احترام حرف بزنید

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/19 و 14:57 دقیقه ارسال شده.

    مهدی لطفا این نظرات رو تایید نکن بچه ری مستریو چیه یخورده ادب خوبه کاکتوس

  • Team smacdown گفته: Team smacdown می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/19 و 13:15 دقیقه ارسال شده.

    در اینکه جف هاردی الان خیلی ضعیفه و همش میبازه شکی نیس.ولی در کل بخوایم بگیم لیاقتش این نیس. و در کل جز بهتریناس ولی الانه جز کشتیگیرای ضعیف و رده پایینه.و اون کشتیگیراییم که کیسه بکسن زیاد نیستن فقط رومن رینز و لزنر الانش قبلناش نه.و دو سه تا دیگه.جف هاردی خیلی خوبه ولی الان اوضاعش خرابه

  • Ali گفته: Ali می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/19 و 11:49 دقیقه ارسال شده.

    و اینکه خب طبعا لزنر کیسه بوس نیس واقعا قبلا عالی بود الان کم کار شده.اونایی که کیسه بوسن میشن امسال رومن رینز وگرنه ادج یا لزنر و کیت لی و استرومن که کاقعا از خودشون مایه گذاشتن تا پیشرفن کردن کسی حمایت نکرده

  • Ali گفته: Ali می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/19 و 11:47 دقیقه ارسال شده.

    جف هاردی الان فقط یه بازندس ولی جز بهترینای تاریخ پرو رستلینگه اگه بهش پوش بدن خودشو نشون میده ولی الان فقط در حدبازنده و درجه 2 نشونش میدن.خب این خیلی بده.حداکثر پوشیم که امسال بهش میدن احتمالا گرفتن us از مت ریدل باشه همین.در حالی که لیاقت قهرنانی جهان داره.

  • mehdi گفته: mehdi می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/19 و 0:18 دقیقه ارسال شده.

    خیلی شوخی.تو که هر روز میای ادای ادب و فرهنگ میشه به بقیه حرف میزنی یک زره احترام داشته منم می تونم شروع کنم.جف هاردی یک اسطوره به تمام معنا ولی کسایی که تو بهشون میگه سوپراستار کیسه بوکس هم نیستن.اون وینس مکمن بادشون کرده.

  • cactus گفته: cactus می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/18 و 22:42 دقیقه ارسال شده.

    جف هاردی الان به بچه ریمستریو فقط نباخته چجوری توقع داری رویال ببره
    از بین دنیل برایان کیث لی بیگ ای و تا حدودی راک و لزنر و ادج به قطع یکیشون برنده رامبله شک نکن

  • mehdi گفته: mehdi می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/18 و 16:05 دقیقه ارسال شده.

    انشاالله جف هاردی رمبل میبره

  • mehdi گفته: mehdi می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/18 و 15:59 دقیقه ارسال شده.

    با اینکه شانس پیروزی جف هاردی رمبل مردان کم ولی یه حسی ب من میگه که جف هاردی پیروز رمبل مردان حتی اگه برنده هم نشه تو رسلمنیا سر کمربند wwe مسابقه میده.جف هاردی تو راو با شکل شمایل سال 2008 2009 اومد خیلی حال کردم.یکی از سوپرایز های رویال رامبل در صورت وجود تماشاگر بازگشت تم سانگ نو مور وورد جف هاردی

  • Ahmad Seven گفته: Ahmad Seven می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/18 و 12:09 دقیقه ارسال شده.

    رندی اورتون نفر اول رویال رامبل هست

  • امین اوسو گفته: امین اوسو می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/18 و 10:34 دقیقه ارسال شده.

    داش مهدی مسابقه گلدبرگ و مکینتایر هنوز ثبت نشده و تو بخش مردان ای جی هم بود

    پاسخ : اوکی ممنون

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش